تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیسعلی دلواری چگونه صورت انگلستان را به خاک مالید؟ +موشن گرافیک

رئیسعلی دلواری چگونه بینی انگلستان را به خاک مالید؟ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس علی دلواری مردی از دیار قهرمان پرور بوشهر است که در اواخر سلسله قاجار و سلطنت  احمد شاه ، جور بی کفایتی آنها را در محافظت از ایران ، در برابر حمله استعمار انگلستان به جنوب کشور کشید.

رئیس علی دلیرمردی بود که با بسیج مردم روستای  بندری دلوار،  بارها ارتش مجهز انگلستان را شکست داد و  داغ سنگینی را بر دل اشغالگران  گذاشت.

اگر به جنوب کشور و بوشهر سفر کنید قبرستان اشغالگران انگلیسی شکست خورده از رئیس علی را خواهید دید.

برای آشنایی بیشتر با دلاوری های رئیس علی  موشن گرافیک زیر را ببینید تا بیشتر با این قهرمان ملی آشنا شوید.

انتهای پیام/

 موشن گرافی  آشنایی با رئیس علی دلواری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیسعلی دلواری چگونه صورت انگلستان را به خاک مالید؟ +موشن گرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..