تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گریم متفاوت پرویز پرستویی در فیلم جدیدش

گریم متفاوت پرویز پرستویی در فیلم جدیدشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز پرستویی بازیگر توانمند و صاحب‌نام سینمای ایران پس از ایفای نقش‌های به یاد ماندنی در فیلم‌های سینمایی آژانس‌ شیشه‌ای، روبان قرمز، موج مرده، به نام پدر”و سریال تلویزیونی خاک سرخ، در فیلم سینمایی لس آنجلس تهران که هم اکنون در حال فیلمبرداری است به ایفای نقش  پرداخته است.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی لس آنجلس تهران به کارگردانی تینا پاکروان در حال تولید می باشد و وی  این پروژه را با مشارکت علی حسینی برعهده دارد و نویسندگی آن به صورت مشترک توسط پاکروان و آنالی اکبری انجام شده است. همچنین مدیریت فیلمبرداری "لس آنجلس هران" برعهده فرشاد محمدی است.

لازم به ذکر است؛ قرار است اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر 96 اتفاق بیفتد.

در زیر می توانید تصاویر منتشر شده از گریم بازیگر پرآوازه کشورمان را مشاهده نمایید.

 گریم متفاوت پرویز پرستویی در فیلم جدیدش

 انتهای پیام/

عکس دیده نشده از گریم متفاوت پرویز پرستویی در یک فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گریم متفاوت پرویز پرستویی در فیلم جدیدش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..