تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگرانی شدید این روزهای پوتین

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد، تنش ها میان آمریکا و کره شمالی در حال تبدیل شدن به یک درگیری تمام عیار است.

بنا بر گزارش شبکه «راشاتودی»، پوتین همچنین تأکید کرده است، حل مشکلات منطقه از طریق گفت‌وگوی مستقیم با حضور تمام طرف ها الزامیست.

کره شمالی روز یکشنبه (امروز) اعلام کرد یک بمب هیدروژنی را بعد از دستور کیم جونگ اون رهبر این کشور، با موفقیت آزمایش کرده است.

امروز دو زلزله به بزرگی 5.6 و 4.6 در مقیاس ریشتر در شمال شرق کره شمالی گزارش شد و بعد از چند ساعت کره شمالی اعلام کرد ششمین آزمایش اتمی‌اش را انجام داده است.

پیش از این، رسانه رسمی کره شمالی خبر داده بود نوعی از بمب هیدروژنی خود را توسعه داده است و می‌تواند به صورت کلاهک روی موشک‌های دوربرد نصب شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگرانی شدید این روزهای پوتین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..