تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسوایی جدید دو ستاره مطرح فوتبال +عکس

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نیمار دو هفته پیش با مبلغ 222 میلیون یورو از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست تا گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال لقب بگیرد. جدایی نیمار از بارسلونا باعث شد تا خبرهایی مبنی بر پیوستن کوتینیو به جمع آبی و اناری پوشان در رسانه ها مطرح شود اما نکته جالب این است که براساس شواهد این دو بازیکن در گذشته به دنبال پیوستن به رئال مادرید بوده اند! 

روزنامه مارکا اسپانیا با انتشار تصویر مصاحبه سال 2008 نیمار و کوتینیو از علاقه این دو ستاره برزیلی به رئال مادرید پرده برداشت.

در بخشی از این مصاحبه نیمار و کوتینیو در پاسخ به این سوال که باشگاه رویاهای شما کدام تیم است؟ از تیم رقیب یعنی رئال مادرید به عنوان تیم رویاهای خود یاد کرده اند.

گفتنی است نیمار پیش از این درگیر یک رسوایی اخلاقی شده بود و بر ملا شدن علاقه او به رئال مادرید می تواند بار دیگر برای او دردسرساز شود.

رسوایی جدید دو ستاره مطرح فوتبال+عکس

انتهای پیام/

علاقه نیمار و کوتینیو به رئال مادرید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسوایی جدید دو ستاره مطرح فوتبال +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..