تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت تغییر ساماندهی در ساختار صندوق ذخیره فرهنگیان/ وجود معوقات مشکوک الوصول در بانک سرمایه

کوچکی نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ضرورت تغییر ساماندهی در ساختار صندوق ذخیره فرهنگیان/ وجود معوقات مشکوک الوصول در بانک سرمایهجبار کوچکی نژاد رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت تحقیق و تفحص صندوق ذخیره و بانک سرمایه عنوان کرد: معوقات 13 هزار میلیارد تومانی در پرونده بانک سرمایه وجود دارد که 70 درصد این معوقات مشکوک الوصول بوده و شرکت‌های صوری، افراد بدون هویت اخذ وام داشتند.

وی با بیان اینکه تخلفاتی از سال 72 در صندوق ذخیره مشاهده کردیم، افزود: طی این تخلف صندوق ذخیره را خصوصی اعلام کرده‌اند در حالیکه صندوق باید دولتی است.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: پاداش و حقوق 2 میلیارد تومانی توسط دو یا سه نفر در این پرونده دریافت شده و هنوز به طور روشن میزان معوقات بازگردانده شده معلوم نیست.

کوچکی نژاد بیان کرد: نیازمند تغییر ساختاردر صندوق ذخیره فرهنگیان هستیم و باید شرایط به گونه ای باشد که ساختار جدیدی را برای صندوق ذخیره طراحی کنیم تا منافع فرهنگیان به خظر نیفتد و سعی می کنیم شرایط به گونه ای پیش رود که افراد این صندوق را ملک شخصی خود محسوب کنند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت تغییر ساماندهی در ساختار صندوق ذخیره فرهنگیان/ وجود معوقات مشکوک الوصول در بانک سرمایه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..