تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنگ خطر برای آقای گل جهان به صدا درآمد/ رونالدو چند گل ملی از علی دایی عقب است؟

زنگ خطر برای آقای گل جهان به صدا درآمد/ رونالدو چند گل ملی از علی دایی عقب است؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال پرتغال در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی روسیه به مصاف جزایر فارو رفت که این دیدار با نتیجه 5 بر یک به پایان رسید.

کریستیانو رونالدو با هتریک در برابر جزایر فارو، توانست تعداد گل‌های ملیخود را از پله بیش‌تر کند. وی تا کنون 78 گل برای تیم ملی پرتغال به ثمر رساند. علی دایی ملی‌پوش سابق کشورمان توانست 109 گل ملی را به ثبت برساند و به عنوان آقای گلی جهان برسد. رونالدو فقط 31 گل با علی دایی فاصله دارد.

منبع: برنا

انتهای پیام/

رونالدو در دو قدمی علی دایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنگ خطر برای آقای گل جهان به صدا درآمد/ رونالدو چند گل ملی از علی دایی عقب است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..