تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجوز نمایش سه فیلم صادر شد/ موافقت شورای پروانه ساخت با چهار فیلمنامه

مجوز نمایش سه فیلم صادر شد/ موافقت شورای پروانه ساخت با چهار فیلمنامهبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت و پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی، به تازگی پروانه نمایش سه فیلم و پروانه ساخت 4 فیلم صادر شده است.

مجوز نمایش برای 3 فیلم

مجوز نمایش سه فیلم «آینه بغل» به تهیه‌کنندگی مشترک منصور سهراب پور/ سید حسین پروین حسینی، کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی بابک کایدان در ژانر کمدی اجتماعی، «بهشت اینجاست» به تهیه کنندگی محمد صادق آذین، کارگردانی حمید سلیمیان و نویسندگی مشترک حمید سلیمیان/ حمید رضا سلیمی در ژانر اجتماعی و «فیلشاه» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری، کارگردانی هادی محمدیان و نویسندگی گروه هنر پویا در ژانر انیمیشن/ کودک و نوجوان صادر شد.


موافقت شورای پروانه ساخت با چهار فیلمنامه

فیلمنامه‌های «ماهور» به تهیه‌کنندگی اصغر پورهاجریان و کارگردانی و نویسندگی مجید نیامراد در ژانر اجتماعی، «ترانه» به تهیه‌کنندگی محمد تقی انصاری، کارگردانی مهدی صباغ زاده و نویسندگی مهدی صاحبی در ژانر اجتماعی، «باران تابستان» به تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری، کارگردانی مونا زندی و نویسندگی مشترک حمید رضا بابابیگی/ مونا زندی در ژانر اجتماعی و «برمودا» به تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح، کارگردانی آرش معیریان و نویسندگی سید محسن یوسفی در ژانر اجتماعی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

انتهای پیام/

آخرین مصوبات شورای پروانه نمایش و ساخت فیلم های سینمایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجوز نمایش سه فیلم صادر شد/ موافقت شورای پروانه ساخت با چهار فیلمنامه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..