تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چاپ خنده دار، اما هوشمندانه چهره افراد روی چمدان

۵۹۳۰۰۹

۱۶۵  بازدید

پیدا کردن چمدان در فرودگاه به اندازه پیدا کردن یک نوجوان در عصر جمعه سخت است. خوشبختانه، یک فروشگاه آنلاین در لندن راه حلی برای پایان دادن به این نمایش وحشتناک پس از پرواز پیدا کرده است.

برترین ها: پیدا کردن چمدان در فرودگاه به اندازه پیدا کردن یک نوجوان در عصر جمعه سخت است. خوشبختانه، یک فروشگاه آنلاین در لندن راه حلی برای پایان دادن به این نمایش وحشتناک پس از پرواز پیدا کرده است. آن ها روکش های چمدان شخصی می سازند که بلافاصله قابل شناسایی است. همه مسافران می توانند یکی از عکس های با کیفیت خودشان یا یکی دیگر از اشخاص مهم زندگیشان مثل مادر، همسر یا حتی فرد مشهور مورد علاقه شان را آپلود کنند. سپس این فروشگاه تصویر را روی یک روکش دولایه پلی استر اسپندکس چاپ می کند و آن را برای خریدار ارسال می کند. سپس این پوشش را روی چمدان می کشید که البته دسترسی به دسته چمدان را محدود نمی کند. این روکش در سه سایز با قیمت 26 تا 39 دلار عرضه می شود.

چاپ خنده دار، اما هوشمندانه چهره افراد روی چمدان چاپ خنده دار، اما هوشمندانه چهره افراد روی چمدان  چاپ خنده دار، اما هوشمندانه چهره افراد روی چمدان  چاپ خنده دار، اما هوشمندانه چهره افراد روی چمدان 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چاپ خنده دار، اما هوشمندانه چهره افراد روی چمدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..