تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجوزهای الکترونیکی در گمرک تجارت مواد غذایی را آسان می‌کند/پیشگیری از جعل و سوء استفاده در عرض 30 دقیقه

مجوزهای الکترونیکی در گمرک تجارت مواد غذایی را آسان می‌کند/پیشگیری از جعل و سوء استفاده در عرض 30 دقیقهبهروز جنت مديركل اداره نظارت بر غذا و آرايشى بهداشتى سازمان غذا و دارو در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به راه اندازى پرتال سازمان غذا و دارو در بخش غذا گفت: پرتال سازمان غذا و دارو بسيارى از كارهايش انجام شده و در مراحل پايانى به سر مى برد.

وى ادامه داد: با توجه به پيشرفت خوب پرتال غذا اكنون در سازمان غذا و دارو در رابطه با ترخيص و ثبت سفارش هيچ كدام از فرآورده ها از گمرگ به سازمان غذا و دارو يا دانشگاه هاى علوم پزشكى حضورى مراجعه نمى كند.

جنت با بيان اينكه مجوز سازمان غذا و دارو براى موادغذايى در كمرگ بدون اظهار نظرهاى سليقه اى يك كارشناس داده مى شود، گفت: با راه اندازى پرتال غذا ديگر كارشناس پروژه ها را بررسى نمى كند و تمام نظرات كارشناسى در سيستم اعمال شده است و پرتال به طور اتوماتيك به درخواست كننده مجوز پاسخ مى دهد.

مديركل اداره نظارت بر غذا سازمان غذا و دارو افزود: وقتى يك شركت، اظهارنامه يك محصول را در سيستم ثبت مى كند پرتال غذا سازمان غذا و دارو در كمتر از چند ثانيه پاسخ مثبت يا منفى به درخواست كننده محصول مى دهد.

وى ادامه داد: از زمانى كه اظهارنامه يك محصول غذايى در گمرك ثبت مى شود تا زمانى كه سازمان غذا و دارو به آن پاسخ بدهد بيش از ٣٠ دقيقه طول نمى كشد و تنها چند ثانيه مربوط به سازمان غذا و داروست و باقى زمان مربوط به خود شركت و ساير مجوزها و امور بانكى است.

انتهاى پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجوزهای الکترونیکی در گمرک تجارت مواد غذایی را آسان می‌کند/پیشگیری از جعل و سوء استفاده در عرض 30 دقیقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..