تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابتکار در طراحی یک نوع عروسک اسلامی در دبی

۵۹۲۸۸۰

۲۵۳  بازدید

انتخاب لباس و صدا هم از مهمترین قسمت های کار بود. برای انتخاب صدای مناسب با ۱۰۰ دختر جوان از دبی دیدار کردم. با وجود این که ساخت نهایی این عروسک در دبی انجام می شود اما...

وبسایت تابناک با تو: همانطور که چند سال پیش یک پزشک نیجریه ای به نام خانم "حنیفه آدم" نسخه ی مسلمان و محجبه ی عروسک باربی را ابداع کرد، به تازگی یک عروسک به نام «جنّت، معلم قرآن» تولید شده است.
  ابتکار در طراحی یک نوع عروسک اسلامی در دبی
 
این عروسک لباس اسلامی و پوشیده دارد و آیاتی از قرآن را تلاوت می کند. یک بانوی فرانسوی با اصالتی مراکشی به نام "سمیرة اماریر" این عروسک را طراحی کرده است تا قرآن آموزی برای کودکان سهل و آسان شود. او در اینباره می گوید: وقتی دخترم جنّت دو سالش شد، به دنبال عروسکی می گشتم که پوشیده باشد. با این حال هیچ یک از عروسک ها توجه مرا به خود جلب نکردند، به همین  دلیل به طراحی این عروسک روی آوردم.
ابتکار در طراحی یک نوع عروسک اسلامی در دبی

او می گوید برای طراحی این عروسک ابتدا درباره ی مفهوم اسباب بازی و ساز و کارهای آن مطالعه کردم و پس از آن به سراغ طراحی سه بعدی رفتم. انتخاب لباس و صدا هم از مهمترین قسمت های کار بود.
 
ابتکار در طراحی یک نوع عروسک اسلامی در دبی


برای انتخاب صدای مناسب با ۱۰۰ دختر جوان از دبی دیدار کردم. با وجود این که ساخت نهایی این عروسک در دبی انجام می شود اما بدن عروسک در چین و قطعات الکترونیکی آن در ژاپن تهیه می گردد. این عروسک تنها پس از گذشت چهار ماه از عرضه، با استقبال گسترده ای  در دبی، عمان و بحرین همراه بوده است.

ابتکار در طراحی یک نوع عروسک اسلامی در دبی  ابتکار در طراحی یک نوع عروسک اسلامی در دبی  ابتکار در طراحی یک نوع عروسک اسلامی در دبی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابتکار در طراحی یک نوع عروسک اسلامی در دبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..