تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی‌روش سوژه رسانه‌های ورزشی سوریه

صحبت های سرمربی تیم ملی ایران در آستانه بازی روز آخر مقدماتی جام جهانی باعث شد تا مرد پرتغالی به سوژه اول رسانه های سوری تبدیل شود.

به گزارش شمانیوز: در بین رسانه های ورزشی سوریه شبکه ورزشی این کشور با انتشار صحبت های سرمربی پرتغالی ایران مدعی شد سوریه روز سه شنبه کار بسیار دشواری در ورزشگاه آزادی پیش رو خواهد داشت چون کی روش تصمیمی مبنی بر استراحت دادن به ستاره های اصلی خود ندارد.
شبکه ورزشی سوریه نوشت:« کارلوس کی روش بعد از بازی با کره جنوبی در مسیر ترک ورزشگاه جام جهانی سئول اعلام کرد با وجود تشریفاتی بودن بازی با سوریه اما تصمیم دارد از تیم اصلی خود در بازی روز پایانی مقدماتی بهره ببرد از همین رو کار تیم ملی سوریه برای خلق شگفتی در تهران بسیار دشوار خواهد بود».
این شبکه ورزشی همچنین در برنامه ای تحلیلی به بررسی شرایط دو تیم پرداخت و مدعی شد خط حمله ویرانگر سوریه متشکل از عمر السوما و عمرالخریبین آزمونی دشوار و طاقت فرسا مقابل بهترین خط دفاعی دنیا دارند چون ایران بنا به اعلام فیفا بیش از 17 ساعت است از رقبای خود در راه جام جهانی گلی دریافت نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی‌روش سوژه رسانه‌های ورزشی سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..