تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بعد از جذابیت قصه، آموزش اولویت ساخت نوار زرد بود

نویسنده سریال نوار زرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آموزش مسئله دوم ما در سریال پلیسی نوار زرد استکریم لک‌زاده نویسنده سریال نوار زرد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فیلمنامه این سریال گفت: سریال نوار زرد در 20 قسمت به سفارش ناجی هنر برای شبکه دو سیما تولید می‌شود. پیش از سریال نوار زرد با ناجا همکاری داشتم. آنها این بار از من فیلمنامه‌ متفاوت کارآگاهی خواستند و بعد از جلساتی که با آقای هاشمی و سردار منتظرالمهدی داشتیم، برای شروع ساخت سریال متفاوت پلیسی، نوشتن فیلمنامه را شروع کردم.

وی ادامه داد: کارآگاه ما ابتدا پلیس فتا بود و در حوزه سایبری فعالیت می‌کرد. اما به مرور سعی کردیم در حوزه دیگر نیز فعالیت داشته باشد. البته با این تعهد که ما اجازه داشته باشیم که از کلیشه دور شویم و پلیس ما نقطه ضعف و قوت داشته باشد.

نویسنده سریال زرد تصریح کرد: زمانی که ناجا سفارش می‌دهد، موضوع آموزش برایش مهم است. البته آموزش مسئله دوم ما در سریال نوار زرد است؛ چرا که ابتدا می‌خواهیم قصه جذاب تعریف کنیم و مخاطب با قصه همراه شود و فکر نکند قرار است نصیحت شود و به مرور از مجموعه خطرهایی که می‌تواند وجود داشته باشد آگاهی پیدا کند.

وی عنوان کرد: شش ماه مراحل تحقیق طول کشید و در این مدت با کارآگاه‌ها صحبت کردم. البته ما از راه‌حل پلیس استفاده نکردیم بلکه نبوغ کاراکتر ما در سریال نوار زرد باعث شده که جذابیت دراماتیکی را ایجاد کنیم. سریال نوار زرد تجربه خاصی برای من است. زمانی که به عنوان نویسنده قرار است در یک قسمت شش پرونده را باز کنید و قصه را پیش ببرید، جذابیت خاصی دارد .

‍‍‍وی در خصوص کم بودن آثار کارآگاهی اظهار داشت: در تلویزیون هم سریال‌هایی همچون سرنخ و کارآگاه علوی داشتیم. ژانر کارآگاهی در سینما و تلویزیون کمتر ساخته شده است و به دلیل جذابیت این ‍ژانر می‌توانیم آثار بیشتری تولید کنیم.

لک‌زاده در خصوص اکران فیلم بلند خود خاطرنشان کرد: در جشن خانه سینما فیلم کوتاه «دختری در میان اتاق» در سه بخش کاندید است و در آبان فیلم بلند «کله سرخ» که نویسنده و کارگردانش بودم اکران می‌شود.

انتهای پیام/

گفتگو با نویسنده سریال پلیسی نوار زرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بعد از جذابیت قصه، آموزش اولویت ساخت نوار زرد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..