تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر برداری فصل سوم شهرزاد چه زمانی آغاز می شود؟

تصویر برداری فصل سوم شهرزاد چه زمانی آغاز می شود؟به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر خلاف اینکه در ماه های گذشته برخی رسانه ها مدعى آغاز تصویربردارى فصل سوم شهرزاد شده بودند، رامین ناصرنصیر بازیگر این سریال با انتشار تصویری از عوامل تولید این سریال در صفحه اینستاگرامش از آغاز تصویربردارى فصل سوم «شهرزاد» از تاریخ  10 شهریورماه جاری خبر داد.

گفتنی است؛ سریال «شهرزاد» که به عنوان یکی از پر فروش ترین و پرمخاطب ترین سریال نمایش خانگی ایران شناخته شده ، مجموعه‌ای نمایشی است که فصل اول آن در سال ۱۳۹۴ در ۲۸ قسمت و فصل دوم آن نیز در سال ۱۳۹۶ در حال پخش است. کارگردان این سریال حسن فتحی و تهیه‌کننده آن محمد امامی است.

رامین ناصر نصیر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"تصویر برداری سری سوم سریال شهرزاد آغاز شد. دهم شهریور ماه، همزمان با سالگرد تولد جناب فتحی و سرکار خانم رضوی، لوکیشن خانه هاشم"

 تصویر برداری فصل سوم شهرزاد چه زمانی آغاز می شود؟

انتهای پیام/

آغاز فیلمبرداری فصل سوم «شهرزاد»+عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر برداری فصل سوم شهرزاد چه زمانی آغاز می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..