تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بالا گرفتن دعوا میان رهبران آی‌تی و ترامپ بر سر قانون داکا

بالا گرفتن دعوا میان رهبران آی تی و ترامپ بر سر قانون داکا

فناوری اطلاعات > اینترنت - سه شنبه این هفته ترامپ قصد لغو قانون موسوم به DACA را دارد که این تصمیم اولیه باعث اعتراض شدید رهبران آی تی شده است.

 

به گزارش خبرآنلاین، مدیران اپل، گوگل، آمازون و فیس‌بوک در کنار 300 مرد ارشد آی تی از کاخ سفید خواستند تا قانونی که در زمان اوباما تصویب شده را لغو نکند.{لیست کامل امضا کنندگان نامه}

طبق قانون DACA که در سال 2012 تصویب شد بچه هایی که بدون مدرک وارد امریکا شده و مشغول تحصیل هستند، دیپورت نشده و اجازه دارند تا به کار و تحصیل ادامه دهند. از زمان تصویب این طرح بیش از 800 هزار نفر آن را امضا کردند تا در آمریکا همچنان بمانند اما حالا ترامپ تصمیم گرفته است تا این افراد را اخراج کند.

سه شنبه این هفته تصمیم نهایی رئیس جمهور ابلاغ می‌شود و به همین خاطر رهبران آی‌تی در «سیلیکون ولی» با نوشتن نامه‌ای سرگشاده از ترامپ خواسته اند تا این قانون را لغو نکند تا مهاجرانی که از کودکی وارد امریکا شده‌اند همچنان به تحصیل و کار ادامه دهند.

برخی از اعضای کنگره نیز هم زبان با رهبران آی تی شده و تقاضا کرده‌اند تا داکا لغو نشود و به جای آن قانون موسوم به Dreamers تصویب شود تا از مهاجران حمایت شود.

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بالا گرفتن دعوا میان رهبران آی‌تی و ترامپ بر سر قانون داکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..