تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوبیاک در فکر خداحافظی از والیبال

دریافت کننده قدرتی تیم والیبال لهستان عنوان کرد ممکن است از تیم ملی این کشور کنار برود.

به گزارش شمانیوز: بعد از ناکامی تیم والیبال لهستان در رقابت های قهرمانی اروپا برابر اسلونی و حذف این تیم از رقابت ها، میشائیل کوبیاک عنوان کرد به خداحافظی و کناره گیری از تیم والیبال این کشور فکر می کند.
کوبیاک درباره این موضوع گفت: الان آسان ترین راه برای من این است که بخواهم از تیم کنار بروم. کمی خسته شده‌ام و البته دلیل دیگری که برایم اهمیت دارد این است که دوست دارم زندگی نرمال داشته باشم. دوست دارم فرزندم پدری داشته باشد که زمان زیادی را با او سپری می‌کند. به همین خاطر می خواهم به خداحافظی از تیم ملی فکر کنم. البته هنوز تصمیم خودم را نگرفته‌ام اما در حال فکر کردن به این موضوع هستم.
لهستان چندی پیش در رقابت های لیگ جهانی هم نتایج ضعیفی کسب کرد تا آناستازی سرمربی مشهور این تیم در خطر اخراج از نیمکت لهستان قرار داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوبیاک در فکر خداحافظی از والیبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..