تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آهنگ «شمشير» حامد زمانی منتشر شد+ صوت

حامد زمانی: قطعه‌ ‌«شمشير» راوی تنهايی و زجر آدمی است + صوتبه گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حامد زمانی جدیدترین تک آهنگ خود را در فضایی اجتماعی منتشر کرد. 

زمانی که پیش از این و با آغاز روند جدید فعالیت هایش آثاری را به تهیه‌کنندگی خودش روانه بازار کرده بود، پس از انتشار تک آهنگ «شمشیر» گفت: تک آهنگ «شمشیر» چهارمین اثر‌ی است كه به تهیه‌كنندگی خودم تولید می‌شود. به لحاظ محتوایی این قطعه یک اثر اجتماعی است كه این روزها تنها دغدغه ذهنی من است.»

زمانی افزود: موسیقی اجتماعی یعنی حرف مردم؛ درد جامعه. برای همین دو سال است خودم تهیه‌كنندگی كارهایم را بر عهده می‌گیرم. چون تهیه‌كنندگی موسیقی در كشور ما فقط در انحصار موسیقی عاشقانه‌ است. شمشیر نماد هویت، سنت و عقیده‌‌ است كه امانت به ما سپرده شده است. چیزی كه اگر گم شود، به تبعش «اخلاق» هم گم می‌شود. شمشیر معیار است و جداكننده «مرد» از «نامرد». نه می‌خرد و نه خریده می‌شود. تلخ است و برنده... نه با كسی تعارف دارد و نه با كسی دمخور می‌شود؛ نه رنگ می‌بازد و نه زنگ می‌زند. خالص و پاك است؛ برای همین از كسی نمی‌ترسد!»

خواننده قطعه «شمشیر» گفت: «در یك كلام؛ قطعه‌ شمشیر راوی تنهایی و زجر آدمی است كه در دنیای مدعیان ترسو جایگاهی ندارد. دنیایی كه سپر و نقاب داشتن در آن به صرفه است نه شمشیر!»

خاطرنشان می‌شود؛ حامد زمانی در حال تولید و طی مراحل اخذ مجوزهای نخستین آلبوم رسمی خود است.

قطعه شمشیر حامد زمانی را اینجا بشنوید

انتهای پیام/

دانلود قطعه شمشیر با صدای حامد زمانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آهنگ «شمشير» حامد زمانی منتشر شد+ صوت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..