تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصغر نعیمی دبیر جشنواره نوشتار سینمای ایران شد

اصغر نعیمی دبیر جشنواره نوشتار سینمای ایران شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پنجمین جشنواره نوشتار سینمای ایران با دبیری اصغر نعیمی (روزنامه نگار، نویسنده، منتقد و کارگردان سینمای ایران) برگزار می‌شود.

این جشنواره که به جشن خبرنگاران و روزنامه‌نگاران سینمایی نیز معروف است با هدف تجلیل از گزارشگران، خبرنگاران، مترجمان، نویسندگان و منتقدان برتر سینمایی و شناخت استعدادهای نو و ارج نهادن به نقد و نوشتار علمی، منصف و شریف در بخش‌های ترجمه، مقاله، گزارش، مصاحبه، نقد و یادداشت سینمایی و تلویزیونی برگزار می‌شود.

اصغر نعيمی روزنامه‌نگار، نویسنده، منتقد سينما و کارگردان از سال 1369 فعاليت پيوسته خود را با مطبوعات و رسانه‌ها آغاز کرد.

وی چندین دوره عضو شورای مركزی انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايی ایران بوده و ساخت چند فيلم سينمايی و سريال تلويزيونی از جمله دير وقت، بی‌وفا، سايه‌های موازی، هايلايت و سريال عصر پاييزی نیز در کارنامه فعالیت‌های سینمایی وی به چشم می‌خورد.

 وی همچنین نويسنده چند فيلمنامه برای سينما و تلويزيون از جمله زندگی خصوصی و مستانه نیز هست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصغر نعیمی دبیر جشنواره نوشتار سینمای ایران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..