تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعات حساب 6 میلیون کاربر اینستاگرام از زیدان تا نیمار و دیکاپریو، فقط 10 دلار

فروش اطلاعات حساب 6 میلیون کاربر اینستاگرام توسط هکر ها ، از زیدان تا نیمار و دیکاپریوبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  چند روز قبل خبر هک گسترده اینستاگرام در رسانه ها منتشر شد. بنا بر اخبار منتشره، یک گروه هکری به نام Doxagram  اطلاعات 6 میلیون کاربر این شبکه اجتماعی پرطرفدار را به سرقت برده بودند.

در میان حساب‌هایی که اطلاعاتشان دزدیده شده، اکانت افراد مشهوری مانند زیدان، نیمار، دیوبد بکام و همسر خواننده اش، رونالدینیو، برخی از مشهورترین بازیگران هالیوود و خوانندگان زن آمریکایی نیز وجود دارد.

پس از این هک گسترده به تازگی فروش این اطلاعات در وب سیاه نیز  خبرساز شد. هکرها که با هدف فروش اطلاعات دست به این هک بزرگ زده اند  اطلاعات هر حساب کاربری شامل اطلاعات شخصی شماره تلفن، محل زندگی و مانند آن را تنها به قیمت 10 دلار به فروش گذاشته اند.

گفتنی است کارشناسان این هک را در رده هک  اطلاعات Yahoo، آی کلود اپل و کاربران شرکت ادوب در گذشته می‌دانند.

 اطلاعات حساب 6 میلیون کاربر اینستاگرام از زیدان تا نیمار و دیکاپریو ، فقط 10 دلار

انتهای پیام/

 فروش اطلاعات 6 میلیون کاربر اینستاگرام به وسیله هکرها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعات حساب 6 میلیون کاربر اینستاگرام از زیدان تا نیمار و دیکاپریو، فقط 10 دلار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..