تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فضای کسب و کار در فارس مناسب است

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: براساس آمار ارائه شده از مرکز آمار ایران، فارس در موضوع نرخ بیکاری جایگاه ۱۳ را دارد.

به گزارش خبرنگار "شمانیوز" از شیراز، سهراب مختاری با اشاره به اینکه مردم نباید به شایعات و برخی صحبت های نادرست توجه کنند اظهار داشت: طی چند سال گذشته تلاش های زیادی در موضوع اشتغال و رفع بیکاری در استان فارس انجام شده است.
وی افزود: برابر آمار ارائه شده از مرکز آمار ایران، استان فارس رتبه ۱۳ کشور در موضوع نرخ بیکاری را دارد که این نشان از موفقیت در فعالیت های اشتغال آفرینی در فارس است.
او تصریح کرد: به این جایگاه راضی نیستیم و به طور حتم تلاش خود را برای بهتر شدن وضعیت به کار خواهیم بست اما در مقایسه با چند سال قبل وضعیت استان فارس در موضوع اشتغال و بیکاری تفاوت کرده است.
وی در خصوص وضعیت فضای کسب و کار در فارس بیان کرد: طبق آخرین آمار اتاق بازرگانی ایران، استان فارس در موضوع فضای کسب و کار رتبه چهارم کشور را دارد که این نشان از مناسب بودن فضای کسب و کار و توجه به اقتصاد در استان فارس دارد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فضای کسب و کار در فارس مناسب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..