تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هافبک رئال مادرید راهی بیمارستان شد

۵۹۲۴۴۵

۵۷۰  بازدید

هافبک جدید کهکشانی‌ها در بازی اخیر تیم زیر ۲۱ ساله‌های اسپانیا دچار مصدومیتی شد که به ظاهر نگران کننده بود.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه مارکا، تیم‌های فوتبال زیر 21 سال اسپانیا و ایتالیا شب گذشته (جمعه) در یک دیدار دوستانه در شهر تولدوی اسپانیا به مصاف هم رفتند که این بازی را میزبان با نتیجه 3 بر صفر به سود خود به پایان رساند.

در این بازی اما برای اسپانیایی‌ها یک اتفاق ناگوار رخ داد و آن زمانی بود که هافبک 21 ساله‌شان دنی سبایوس پس از تعویض شدنش به اعضای کادر پزشکی تیم زیر 21 سال اسپانیا اطلاع داد که از ناحیه گردن به شدت احساس درد می‌کند و سرگیجه دارد.

به این ترتیب در حالی که از یک محافظ گردن برای ثابت نگه داشتن سر هافبک جدید رئال مادرید، استفاده شده بود، او سوار بر برانکارد میدان را ترک کرد. هنوز اطلاعات دقیقی از میزان مصدومیت وی اعلام نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هافبک رئال مادرید راهی بیمارستان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..