تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فهم اندیشه علی (ع)، شناخت وسعت تفکر پیامبر اسلام را ممکن می‌کند

فتحعلی‌بیگی در نشست خبری جشنواره نقالان علوی:

فهم اندیشه علی (ع)، شناخت وسعت تفکر پیامبر اسلام را ممکن می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری دومین جشنواره پرده‌خوانی و نقالی غدیر (نقالان علوی)، امروز شنبه ۱۱ شهریور ماه با حضور قنبری مجری و کارشناس، داوود فتحعلی بیگی دبیر علمی، حسین عالم بخش دبیر اجرایی و اهالی رسانه در سالن کنفرانس حوزه هنری برگزار شد.

در آغاز، داوود فتحعلی‌بیگی گفت: سال‌هاست به عنوان کسی که در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت می‌کنم، اصرار دارم جشنواره‌هایی با مضمون زندگانی و اندیشه‌های بلند امام علی (ع) برگزار شود. بارها پیشنهاد مسابقات نمایشنامه‌نویسی براساس حکمت‌های نهج‌البلاغه را داده‌ام.  این جشنواره در واقع در راستای اهداف ماست. ما نسبت به هنر نقالی توجه بسیاری داشتیم که این توجه موجب آن شده خیلی‌ها نسبت به جشنواره ابراز خوشحالی کنند. تا جایی که شاهد حضور جوانان و پیشکسوتان هستیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم از منظرهای مختلف به سیره امام علی (ع) توجه شود. اگر امام علی (ع) را بیشتر بشناسیم، پیامبر اسلام را هم بهتر خواهیم شناخت. وقتی اندیشه امام علی (ع) را بهتر متوجه شویم، وسعت تفکر و اندیشه پیامبر را درک خواهیم کرد.

ادامه دارد/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فهم اندیشه علی (ع)، شناخت وسعت تفکر پیامبر اسلام را ممکن می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..