تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین فیلم‌های جشنواره فیلم ونیز 2017

۵۹۱۵۸۹

۲۶۸  بازدید

روزنامه بانی فیلم: در حالی که جشنواره فیلم ونیز از ۳۰ آگوست تا ۹ سپتامبر برگزار و فرش قرمز آن امشب چهارشنبه پهن می‌شود امسال لیدو شاهد اکران فیلم‌هایی است که شماری از آنها را در ادامه سال و در فهرست جشنواره‌‌های سینمایی خواهیم دید.

به نقل از اسکرین، جورج کلونی، دارن آرنوفسکی و الکساندر پین در کنار عبدالطیف کشیش وهیروکوزا کوردا و آی ویوی از جمله سازندگانی هستند که نباید فیلم‌هایشان را از دست داد.

این در حالی است که امسال در هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم ونیز، آنت بنینگ بازیگر آمریکایی ریاست هیات داوران بخش مسابقه بین‌الملل را برعهده دارد. لدیکو انیادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس مجارستانی، میشل فرانکو کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس مکزیکی، ربکا هال بازیگر بریتانیایی، آنا موگلالیس بازیگر فرانسوی، دیوید استراتن منتقد فیلم آمریکایی، شازمین ترینکا بازیگر ایتالیایی، ادگار رایت کارگردان و فیلمنامه‌نویس انگلیسی و یونفان کارگردان، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس چینی، دیگر داوران این بخش هستند.

مشخصات شماری از برترین فیلم‌های جشنواره فیلم ونیز برای هنردوستان در سال ۲۰۱۷ در ادامه می آید.

«بازداشت» محصول فرانسه به کارگردانی خاویر لگارد

لگارد هنرپیشه و کارگردان فرانسوی تجربه ساخت اولین فیلم بلندش را انجام داده واین در حالی است که با ساخت اولین فیلم کوتاهش با عنوان «پیش از این که همه چیز از دست برود» در سال ۲۰۱۴نامزدی اسکار را کسب کرد. او داستان «بازداشت» را نوشته که درباره یک زندگیمشترک است که با شکست روبه‌رو شده و به نتیجه تلخی منجر شده است.

فیلم‌هایی که جشنواره فیلم ونیز 2017 به آنها می‌بالد 

دنیس منوشه ، لیا دروکر و توماس گیوریا بازیگران این فیلم هستند. این فیلم پس از اکران اولیه در ونیز در بخش «پلتفرم» جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درمی‌آید. این فیلم سپس در فرانسه اکران می شود.

 

«فرشته‌ها سفید می‌پوشند» محصول چین/فرانسه ساخته ویوین کو

این کارگردان پس از ساخت فیلم اولش با عنوان «خیابان تله» که در سال ۲۰۱۳ در بخش هفته منتقدان ونیز به نمایش درآمد به اولین کارگردان زن چینی بدل شده که پس از لیو میائومیئو که سال ۱۹۹۳ در بخش رقابتی ونیز حضور داشت، به این بخش راه می‌یابد. لیت فیلن بر دختر نوجوانی متمرکز است که تنها شاهد یک جنایت است اما چیزی نیم گوید چون می ترسد شغش را زا دست بدهد.

فیلم‌هایی که جشنواره فیلم ونیز 2017 به آنها می‌بالد 

این فیلم با حمایت مرکز ملی سینمای فرانسه ساخته شده است. کو از چهره‌‌های کلیدی سینمای مستقل چینی است که پیشتر تهیه فیلم «ترن شب و زغال سیاه و یخ کوچک» را برعهده داشت. او سال ۲۰۱۴ جایزه خری طلای بهترین بازیگر زن جشنواره برلین را دریافت کرد.


«مکتوب، عشق من: آواز خواندن» محصول فرانسه و ایتالیا به کارگردانی عبدالطیف کشیش


این کارگردان پس از ساختن «آبی گرم‌ترین رنگ است» که بر مبنای رمانی فرانسوی ساخته شد و با بازی لو لوتیائو و شیان بومدین و دلفی بیا شکل گرفت و نخل طلای کن را برد، فیلم «مکتوب» را ساخت.

فیلم‌هایی که جشنواره فیلم ونیز 2017 به آنها می‌بالد 

فیلم قبلی او «راز غله» نیز برنده جایزه ویژه هیات داوران در ونیز ۲۰۰۷ شده بود. آلبرتو باربرا مدیر جشنواره فیلم ونیز معتقد است «مکتوب» باید قسمت اول این سه گانه باشد.


«مادر!» از آمریکا به کارگردانی دارن آرنوفسکی


شاهزاده سیاه ونیز با جدیدترین فیلمش بار دیگر دراین جشنواره حضور یافته است. اوکه پیشتر در لیدو شیر طلا را در سال ۲۰۰۸ برای «کشتی گیر» دریافت کرد با فیلمی ترسناک با عنوان «مادر!» در جشنواره اسمال حضور دارد که جنیفر لارنس، خاویر باردم، اد هریس، میشل فایفر، دامنال گلیسون وکریستن ویگ در آن بازی می‌کنند.

فیلم‌هایی که جشنواره فیلم ونیز 2017 به آنها می‌بالد 

این کارگردان با نمایش آنونیس فیلم نکاتی درباره فیلمش ارایه کرده از جمله این که این فیلم تصویرگر زوجی است که زندگی‌شان با ورود میهمانانی ناخوانده و غیرمنتظره دستخوش تغییر می‌شود. پارامونت امتیاز پخش جهانی این فیلم را در اختیار دارد.


«قتل سوم» محصول ژاپن ساخته هیروکازو کوردا


کوردا که جایزه کارگردانی ونیز را برای فیلم «مابوروسی» در سال ۱۹۹۵ کسب کرد، دو دهه بعد به ونیز بازمی‌گردد.

فیلم‌هایی که جشنواره فیلم ونیز 2017 به آنها می‌بالد 

او که بیش از همه برای درام‌های خانوادگی‌اش شناخته می‌شود در «قتل سوم» تریلری قانونی را ارایه کرده که درباره وکیلی با بازی ماساهارو فوکاویاما از فیلم «شبیه پدر، شبیه پسر» فیلمی که در سال ۲۰۱۳ برنده جایزه گروه داوری کن شد است. او در این فیلم باورهایش درباره قانون را مطرح می‌کند و زیر سوال می‌برد.


«کشور شیرین» از استرالیا ساخته وارویک تورنتون


این وسترن اولین فیلم بلند از بومیان استرالیا است که برای بخش رقابتی ونیز انتخاب شده است. تورنتون برنده دوربین طلای کن برای «سامسون و دلیله» در سال ۲۰۰۹ بود.

فیلم‌هایی که جشنواره فیلم ونیز 2017 به آنها می‌بالد 

او جوایزی از جشنواره فیلم آدلاید و فستیوال جنوب استرالیا نیز برای این فیلم در کارنامه دارد. در این فیلم سم نیل، برایان براون، همیلتون موریس و گیبسون جان بازی می‌کنند و داستان بر فردی از بومیان استرالیا متمرکز است که برای قتل محاکمه می‌شود.


«شکل آب» از آمریکا ساخته گیلرمو دل تورو


فیلمساز مکزیکی بار دیگر به ونیز بازگشته وآن هم بیست سال پس از آن که «میمیک» را در لیدو روی پرده برد. سالی هاوکنیز در این فیلم که در دوره جنگ سرد می‌گذرد ، در آزمایشگاهی مخفی بازی می‌کند که یک مخلوق آبزی عجیب در آنجا نگه‌داری می شود.

فیلم‌هایی که جشنواره فیلم ونیز 2017 به آنها می‌بالد

داگ جونیز، اوکتاویا اسپنسر و مایکل شنون دیگر بازیگران فیلم هستند. این فیلم ۸ دسامبر اکران جهانی می شود.


«کوچک کردن» از آمریکا ساخته آلکساندر پین


این فیلم که اولین فیلم پین است که برای اولین بار در ونیز اکران می‌شود طنزی اجتماعی با بازی مت دیمون و کریستن ویگ در نقش زوجی است که موافقت می‌کنند در هزینه‌هایشان صرفه‌جویی کند تا با شرایط اقتصادی کنار بیایند.

فیلم‌هایی که جشنواره فیلم ونیز 2017 به آنها می‌بالد 

این فیلم در نبراسکا ساخته شد و بخشی از آن در نروژ جلوی دوربین رفت و به همین دلیل ۵۲۰ هزار دلار از انستیتو فیلم نروژ کمک هزینه دریافت کرد. پارامونت برای ساخت فیلم ۷۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده و توزیع جهانی آن را برعهده دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین فیلم‌های جشنواره فیلم ونیز 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..