تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سینک: قهرمانی در لیگ برای پارس جنوبی سخت است

۵۹۲۳۳۵

۹۶  بازدید

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: از حضور در تیم ملی ناامید نیستیم و همچنان برای رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنیم.

خبرگزاری میزان: امید سینک درباره دعوت نشدن بازیکنی از صدرنشین فعلی لیگ برتر توسط کی‌روش به تیم ملی اظهار داشت: توقع داشتیم کی‌روش از تیم پارس جنوبی هم بازیکن به تیم ملی دعوت کند. امسال سال جام جهانی است و همه برای رسیدن به تیم ملی تلاش می‌کنند. از این رو هنوز ناامید نیستیم و همچنان برای حضور در تیم ملی تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد:ما تازه به لیگ برتر وارد شدیم و شناخت سایر تیم‌ها از تیم ما کم است اما بزودی خودمان را بیش از این ثابت می‌کنیم. در ابتدای فصل فکر می‌کردیم نتایج خوبی بگیریم اما توقع چنین درخششی را نداشته و تصور صدرنشینی نداشتیم.
 
این بازیکن با اشاره به صدرنشینی تیمش و احتمال قهرمانی تیم پارس جنوبی در لیگ برتر تصریح کرد: شاید هنوز زود باشد در مورد قهرمان لیگ قضاوت کنیم چون واقعیت تیم‌ها از هفته هفتم یا هشتم به بعد مشخص می‌شود بنابراین فعلا نمی‌شود قضاوت کرد اما بار‌ها گفتم دوست دارم پارس جنوبی جم سهمیه آسیا بگیرد.

سینک ادامه داد: البته برای تیم تازه واردی، چون ما خیلی سخت است بتوانیم در اولین حضور سهمیه گرفته یا قهرمان شویم اما با اهداف بلند تلاش می‌کنیم تا حداقل در بین پنج تیم بالای جدول در پایان فصل قرار بگیریم. تیم ما پتانسیل خوبی در همه زمینه‌ها دارد و ما هم نا امید نیستیم و تلاش می‌کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سینک: قهرمانی در لیگ برای پارس جنوبی سخت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..