تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دربست تا جام جهانی روسيه

۵۹۲۳۱۶

۹۶۸  بازدید

تساوي صفر – صفر مقابل كره‌جنوبي با وجود 10 نفره شدن ايران در اين رقابت، ركوردهاي خارق‌العاده شاگردان كي‌روش را حفظ كرد.

روزنامه قانون: تساوي صفر – صفر مقابل كره‌جنوبي با وجود 10 نفره شدن ايران در اين رقابت، ركوردهاي خارق‌العاده شاگردان كي‌روش را حفظ كرد. تيم‌ملي كشورمان در بيش از 17 ساعت بازي انجام‌شده تاكنون گل نخورده و همين موضوع تحسين كارشناسان را نيز در پي داشته است. ايران در ديدار مقابل كره‌جنوبي موقعيت‌هاي متعددي براي بازكردن دروازه حريف داشت، ملي‌پوشان تلاش كردند تا با حفظ ساختار دفاعي خود به شاگردان شين‌تائه‌يونگ اجازه حضور در جام‌جهاني را ندهند. كره‌اي‌ها در بازي آخر بايد در مقابل ازبكستان قرار بگيرند و پيروز آن ديدار ممكن است راهي جام‌جهاني شود. سوريه نيز در بازي آخر خود مقابل ايران قرار مي‌گيرد و در صورت برد مي‌تواند نخستين حضور در جام جهاني را تجربه كند. شرايط گروه A رقابت‌هاي مقدماتي جام‌جهاني سرشار از استرس و نگراني است اما ايران مقتدرانه راهي جام‌جهاني شده و به دنبال ثبت ركوردهايي از جمله گل نخوردن است. هواداران فوتبال كشورمان مدت‌هاست چنين آرامشي را تجربه نكرده‌اند و كي‌روش با تمام توان، فوتبال ايران را دگرگون كرده است.

شگفتي‌سازي سوريه

پنج‌شنبه شب و بامداد روز جمعه، هواداران فوتبال از تماشاي رقابت‌هاي مختلف در سراسر جهان سيراب شدند، در آسيا چين موفق شد با يك گل از سد ازبكستان بگذرد و با 9 امتياز در رتبه پنجم جدول رده‌بندي جاي بگيرد. سوريه نتيجه شگفت‌انگيزي مقابل قطر گرفت و با 3 گل اين تيم را شكست داد. شاگردان ايمن حكيم بسيار اميدوارند تا در بازي پاياني نيز با ثبت يك پيروزي در برابر ايران و شكست احتمالي كره‌جنوبي مقابل ازبكستان راهي جام‌جهاني شوند. سرمربي سوريه در اين باره گفته است: «ما با تمام عزم و اراده راهی ایران می شویم، ایران یکی از قدرت های آسیاست؛ اما ما از آن‌ها نمی ترسیم و با تمام قدرت به میدان می رویم.بازی با قطر به پایان رسید، ما به دنبال رقم زدن یک فصل جدید برای فوتبال سوریه هستیم و باید برابر ایران پیروز شویم». در گروه B نيز ژاپن با 2 گل استراليا را از پيش رو برداشت و به عنوان دومين تيم از آسيا راهي جام‌جهاني شد. شاگردان وحيد هليل‌هودزيچ، 14 موقعيت خطرناك در اين بازي داشتند درحالي كه استراليا تنها سه موقعيت به دست آورد. ژاپن در ديدار پاياني خود در مرحله مقدماتي جام‌جهاني، مهمان عربستان خواهد بود. استراليا نيز ميزبان تايلند است كه با كسب دو امتياز در پايين جدول گروه قرار گرفته است. پيروزي احتمالي ژاپن مقابل عربستان و استراليا مقابل تايلند، حكم صعود شاگردان آنژه پوستکوگلو را امضا خواهد كرد و حسرت حضور در جام‌جهاني را بر دل عربستاني‌ها مي‌گذارند. در همين گروه عراق موفق شد با نتيجه دو بر يك، تايلند را شكست بدهد و هشت امتيازي شود اما با توجه به فاصله 5 امتيازي اين تيم با امارات، هيچ شانسي براي صعود نخواهد داشت.

روزهاي غم‌انگيز هلند

4 بازي و 10 گل خورده! اين نتيجه حضور« اددوكات» به عنوان مربي روي نيمكت هلند است. تيمي كه هنوز «رابين‌فن‌پرسي» 34 ساله را در خط حمله خود قرار داده و تلاش مي‌كند فاصله سه امتيازي خود را با سوئد، تيم دوم گروه A جبران كند. فرانسه اما حريفي نبود كه به سادگي اجازه چنين كاري را به لاله‌هاي نارنجي اروپا بدهد، شاگردان« دشان» با دو گل توماس لمار، يك گل از آنتون گريزمان و يك گل از كيليان ام ‌باپه موفق شدند هلند را با چهار گل بدرقه كنند و به تنهايي و با 16 امتياز در صدر جدول گروه بايستند. بلغارستان با پيروزي سه بر دو در مقابل سوئد به رتبه سوم جدول رده‌بندي صعود كرد و جاي هلند را گرفت. لوكزامبورگ نيز كه شانسي براي صعود ندارد در برابر بلاروس با يك گل پيروز شد. در گروه B پرتغال با پنج گل جزاير فارو را در هم كوبيد و براي قطعي كردن حضور خود در پلي‌آف نياز به دو امتياز از سه بازي آينده دارد؛ هرچند كه اين تيم تلاش مي‌كند فاصله سه امتيازي خود با سوئيس را جبران كرده و سهميه مستقيم حضور در جام‌جهاني را كسب كند. سوئيس نيز با سه گل «آندورا» را شكست داد تا 21 امتيازي شود و مقتدرانه در صدر جدول اين رقابت‌ها قرار بگيرد، شاگردان ولاديمير پت‌كوويچ، هر هفت بازي خود در چارچوب رقابت‌هاي مقدماتي جام‌جهاني را با پيروزي پشت سر گذاشته و تيم شگفت‌انگيز اين رقابت‌ها نام گرفته‌اند. برتري سه گله مجارستان در برابر لتوني نيز سبب شد تا مجارستان 10 امتيازي شده و در صورت كسب پيروزي در سه ديدار بعدي و شكست پرتغال در همه ديدارهاي آينده خود، راهي پلي‌آف شوند. در گروه H بلژيك موفق شد با 9 گل جبل‌الطارق را از پيش رو بردارد و در صورت كسب چهار امتياز از سه ديدار آينده خود، سهميه مستقيم خود را قطعي خواهد كرد. در همين گروه، يونان در مقابل استوني با نتيجه صفر – صفر متوقف شد و در رتبه دوم جدول رده‌بندي ايستاد. در آخرين ديدار اين گروه نيز قبرس با نتيجه سه بر دو ، بوسني را شكست داد و فاصله خود را با اين تيم به يك امتياز كاهش داد.

آفريقا در انتظار صعود

رقابت‌هاي مقدماتي جام‌جهاني در آفريقا نيز ادامه پيدا كرد و در گروه A اين مسابقات، گينه با نتيجه سه بر دو، ليبي را شكست داد و در رتبه سوم جدول رده‌بندي ايستاد. در گروه E نيز اوگاندا با نتيجه يك بر صفر بر مصر غلبه كرد و بالاتر از اين تيم در صدر جدول رده‌بندي ايستاد.

برزيل مقتدرانه در صدر

در آمريكاي جنوبي نيز تيم‌ها براي صعود به جام‌جهاني به مصاف يكديگر رفتند. در اين رقابت‌ها ونزوئلا با نتيجه صفر – صفر در مقابل كلمبيا متوقف شد، شيلي با سه گل از پاراگوئه شكست خورد و اروگوئه نيز آرژانتين را با نتيجه صفر – صفر متوقف كرد. در دو ديدار حساس بعدي نيز برزيل با 2 گل، اكوادور را از پيش رو برداشت و پرو با نتيجه دو بر يك، بوليوي را مغلوب كرد. در جدول رده‌بندي رقابت‌هاي مقدماتي جام‌جهاني در آمريكاي جنوبي كه در نهايت منجر به صعود 1+4 تيم خواهد شد، برزيل با 36 امتياز از 15 بازي صدرنشين است، كلمبيا 25 امتيازي و در رتبه دوم جدول قرار دارد، اروگوئه كه با تيم قدرتمندي راهي رقابت‌ها شده با 24 امتياز در رتبه سوم قرار دارد و شيلي و آرژانتين نيز با 23 امتياز در رتبه‌هاي بعدي قرار دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دربست تا جام جهانی روسيه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..