تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شستن موها در فضا چگونه است؟+فیلم

شستن موها در فضا چگونه است؟+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کارهای روزمره ای که روی کره زمین به راحتی انجام می دهیم،شاید در فضا اینگونه نباشند و دشواری های خاص خود را داشته باشند، و دلیلش نبودن جاذبه در آنجاست.

با توجه به این موضوع، قطعا چگونگی انجام بسیاری از کارهای معمولی در فضا، یک علامت سوال بزرگ در ذهن شما ایجاد می کند، اینکه انجام آنها بدون وجود جاذبه چطور ممکن خواهد بود.

یکی از این کارها شسشتشوی موهاست که در زمین کاری بسیار راحت است و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد، اما فکر کنید در فضا وقتی آب را روی موهایتان می ریزید، چه اتفاقی می افتد؟آب ها به در هوا معلق خواهند شد و روی موهای نمی ریزد، بنابراین چاره چیست؟برای رسیدن به پاسخ این سوال با همراه شوید و فیلم زیر را تماشا کنید.

انتهای پیام/

 چگونه در فضا موهایمان را بشوییم؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شستن موها در فضا چگونه است؟+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..