تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج پسر کویتی و دختر هندی با مهریه جنجالی + فیلم

ازدواج پسر کویتی و دختر هندی با مهریه جنجالی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگام ازدواج یکی از مسائلی که بسیار بحث بر انگیز می شود و خانواده دو طرف زمان زیادی را برای صحبت راجع به آن صرف می کنند مسئله مهریه است. این روزها خبری منتشر شده مبنی بر اینکه یک پسر کویتی به نام محسن عبدالامیر صالح حسن به خواستگاری دختری هندی تبار به اسم آنجلینا رافی کوهلی رفت و پس از تفاهم اقدام به ازدواج کرد.

این زوج تصویری از سند ازدواج خود که مقدار مهریه عروس در آن درج شده، به همراه فیلمی از مراسم عروسی را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند که با واکنش های بسیاری از کاربران رو به رو شد، زیرا مهریه آنجلینا 100 دینار کویت معادل چیزی نزدیک به 1254000تومان ایران بود.

عده ای از کاربران ادعا کردند که آنها را می شناسند و آنجلینا از خانواده ای ثروتمند است، بنابراین چنین مهریه و جشنی برای یک عروس از خانواده پولدار بسیار عجیب است.

انتهای پیام/

 مهریه عجیب دختری هندی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج پسر کویتی و دختر هندی با مهریه جنجالی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..