تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ردایی جایزه «مالاریا» را به شهید محسن حججی تقدیم کرد

ردایی جایزه «مالاریا» را به شهید محسن حججی تقدیم کردبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مراسم اختتامیه جشنواره ببن‌المللی اورنبورگ 2017 روسیه جایزه بهترین فیلم به «مالاریا» داده شد که تهیه‌کننده آن این جایزه را به شهید حججی تقدیم کرد.

در مراسم اختتاميه دهمين جشنواره بين‌المللی اورنبورگ ٢٠١٧ روسيه كه در يكی از سالن‌های مجلل اورنبورگ برگزار شد، جايزه بهترين فيلم به مسعود ردايی تهيه‌كننده فيلم و جايزه بهترين بازيگر زن فستيوال به ساغر قناعت اهدا شد.

مسعود ردايی تهيه‌كننده «مالاريا» در مراسم اهدای اين جايزه ضمن تشكر از رئيس جشنواره و همكارانش و هئيت داوران و استقبال تماشاگران روسی و ميهمان‌نوازی مردم شهر اورنبورگ، بيان داشت: برنده و قهرمان واقعی، مردمان صلح طلب كشورم ايران و جوانان سرافرازش چون شهيد محسن حججی هستند كه من در اينجا نسبت به آنان ادای احترام و اين جايزه را تقديم‌شان می‌كنم.

گفتنی است؛ در اين مراسم آذرخش فراهانی بازيگر و آهنگساز فيلم به نيابت از ساغر قناعت جايزه بهترين بازيگرزن را دريافت کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از سرنوشت فیلم مالاریا در جشنواره روسیه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ردایی جایزه «مالاریا» را به شهید محسن حججی تقدیم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..