تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلیت شنبه‌های «تماشا» نیم‌بها شد

شنبه‌های تماشا نیم‌بها شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر؛ با موافقت شورای صنفی نمایش، از 11 شهریور ماه بهای بلیت پردیس سینمایی تماشا در روزهای شنبه نیم‌بها شد.

مدیر پردیس سینمایی تماشا با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبالی که در روزهای سه‌شنبه از سوی مخاطبان مواجه بودیم و بررسی تعداد مخاطبان سینما در 5 ماهه اول سال و نسبت آن با روزهای نیم‌بها، از شورای صنفی نمایش درخواست کردیم شنبه‌ها را نیز بلیت را نیم‌بهاء ارائه کنیم که خوشبختانه مورد موافقت قرار گرفت.

مسعود نجفی ادامه داد: پردیس سینمایی تماشا از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه 107 هزار و 725 نفر مخاطب داشته است که از این تعداد 40 هزار و 477 نفر به روزهای سه‌شنبه اختصاص دارد. یعنی حدود 38 درصد از مخاطبان سینما ترجیح داده‌اند که با بلیت چهار هزار تومانی به تماشای فیلم‌ها بنشینند.

لازم به یادآوری است که در حال حاضر فیلم‌های تابستان داغ، سارا و آیدا، ساعت پنج عصر، اکسیدان و پاتو کفش من نکن در این پردیس سینمایی روی پرده اکران می‌شود.

انتهای پیام/

نیم بها شدن بلیت سینما در یکی از پردیس‌های سینمایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلیت شنبه‌های «تماشا» نیم‌بها شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..