تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دهم شهریور ماه؛ زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۶

توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

دهم شهریور ماه؛ زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۶/ نیمه دوم شهریور ماه؛ زمان اعلام نتایج کنکور سراسریحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی از پیش تعیین شده نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی روز جمعه دهم شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد؛ همچنین نتایج مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز در همان روز بر روی سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: برای اعلام همزمان نتایج کنکور کارشناسی ارشد با دانشگاه آزاد در حال مذاکره هستیم تا هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شود.

توکلی در پایان به اعلام زمان نتایج کنکور سراسری 96 اشاره کرد و گفت: نتایج کنکور کارشناسی سال 96 در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دهم شهریور ماه؛ زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..