تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمی درباره حجاب که صفحه منتسب به سردار سلیمانی منتشر کرد

صحبت های سردار سلیمانی درباره حجاب+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لحظاتی پیش صفحه منتسب به حاج قاسم سلیمانی فیلمی درباره حجاب منتشر کرد. در این فیلم بخشی از صحبتهای سردار سلیمانی درباره موضوع حجاب در جامعه منتشر شده است که به این شرح است:

"من و آدمای خودم، من و رفقای خودم، من و مریدهای خودم، این بی حجابه، اون باحجابه، این اینجوریه، اون اونجوریه، این چپیه، این راستیه، این اصلاح طلبه، اون اصول گراست. خب چه چیز را می خواهید حفظ کنید؟جامعه ما خانواده ماست، آنها بچه ها و مردم ما هستند...".

صحبتهای سردار سلیمانی را در فیلم زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/

صحبتهایی درباره حجاب  از زبان سردار سليمانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمی درباره حجاب که صفحه منتسب به سردار سلیمانی منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..