تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار دژاگه و چا دوری به یاد بوندس‌ لیگا

۵۹۱۸۹۰

۱۱۸۱  بازدید

کاپیتان تیم ملی ایران پس از پایان بازی برخورد گرمی با مربی تیم ملی کره داشت.

ورزش سه: پس از پایان بازی و در حالی که تیم های ملی ایران و کره با تساوی بدون گل دیدارشان به پایان رسیده بود، اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی ایران برخورد گرمی با چا دو ری بازیکن سابق تیم ملی کره و مربی  کنونی تیم ملی کشورش داشت.

 سال هایی که دژاگه در وولفسبورگ شاغل بود، مدافع سابق تیم ملی کره نیز در بوندسلیگا شاغل بود و در بوندسلیگا بارها روبه روی هم قرار گرفته بودند.

این دو رقیب سابق در چمن، پس از پایان بازی امروز برخورد گرمی داشتند، شاید صحبت هایشان درباره فوتبال آسیا و بازی امروز نبود، آنها با تجربه هایشان در بوندسلیگا خاطره بازی کردند.

دیدار دژاگه و چا دوری به یاد بوندس‌ لیگا دیدار دژاگه و چا دوری به یاد بوندس‌ لیگا دیدار دژاگه و چا دوری به یاد بوندس‌ لیگا

عکس: امیرحسین خیرخواه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار دژاگه و چا دوری به یاد بوندس‌ لیگا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..