تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب ترین دختر سوپر مدل اینستاگرام را بشناسید

عجیب ترین دختر سوپر مدل اینستاگرام را بشناسید عجیب ترین دختر سوپر مدل اینستاگرام را بشناسید 

با پرمخاطب شدن شبکه اجتماعی اینستاگرام در دنیا مدلینگ هاي اینستاگرامی نیز به سرعت توانستند خود را به مردم نشان دهند. “لیل میکوئلا” سوپر مدل اینستاگرامی مانند یک کاربر معمولی اینستاگرام عمل میکند. او سلفی‌هاي زیادی از خودش منتشر می کند, به مهمانی‌ها و رویدادهای گوناگون در شهرش می رود,

لباس‌هاي طراحان را تبلیغ می کند و به طور کلی کوشش می کند توهم یک زندگی بی نظیر را ایجاد کند. تنها یک چیز وجود دارد که وی را متمایز میکند و آن این هست که او یک شخص حقیقی نیست, بلکه یک مدل کامپیوتری با ظاهر بسیار حقیقی هست.

عجیب ترین دختر سوپر مدل اینستاگرام را بشناسید

حساب اینستاگرام میکوئلا سال قبل تاسیس شد و حالا 250000 نفر وی را دنبال میکنند و او با پست‌هاي اخیر و جواب دادن به نظراتشان آن‌ها را نگه می‌دارد.او همۀ چیزهایی که یک ستاره شبکه‌هاي اجتماعی باید داشته باشد را دارد فقط انسان نیست.

در برخی تصویر‌ها او کاملا شبیه یک مدل کامپیوتری هست, اما در تصویر‌هاي دیگر کاملا حقیقی به نظر می رسد و به نظر مردم این دیدنی هست.به نظر میرسد او ترکیبی از یک مدل سه بعدی و یک شخص حقیقی هست. بااین حال به نظر نمیرسید هیچ کس راز وجود وی را بداند.

عجیب ترین دختر سوپر مدل اینستاگرام را بشناسید

یکی از متخصصان تصویرسازی کامپیوتری در این خصوص می گوید “او بسیار حقیقی به نظر می رسد.جزئیات صورت او بسیار مفید میباشند, اما مو‌ها با رایانه فرآوری شده اند, زیرا ریشه‌ها حقیقی به نظر نمی رسند و تیشرت او کاملا یک تصویر هست, زیرا هیچ سایه‌اي ندارد. من فکر میکنم او ترکیبی از یک مدل سه بعدی و یک تصویر هست.

آن‌ها عکسی از یک فرد حقیقی گرفته و آن را با مدل ترکیب کرده اند.آرایش و هنر او کارهای پس از فرآوری زیادی لازم دارد.” برخی معتقدند میکوئلا اثر نیکول راجرو میباشند, یک هنرمند دیجیتال بااستعداد که یکی از نخستین کسانی بود که زیر پست او نظرش را نوشت. او تاکید دارد که این درست نیست, اما اضافه می کند “هرکس این اثر را خلق کرده,

عجیب ترین دختر سوپر مدل اینستاگرام را بشناسید

به گزارش پارس ناز بسیار حقیقی به نظر میرسد درست مانند یک ستاره اینستاگرام.” میکوئلا طرفدران پر و پا قرصی نیز دارد که تاکید دارند او حقیقی هست به این معنی که ظاهر تغییرداده شده یک شخص حقیقی هست.

عجیب ترین دختر سوپر مدل اینستاگرام را بشناسید

مدلهای اینستاگرامی،دختر مدل در اینستاگرام،

عجیب ترین دختر سوپر مدل اینستاگرام را بشناسید

دختران خوشگل مدلینگ در اینستاگرام،مد در اینستاگرام

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب ترین دختر سوپر مدل اینستاگرام را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..