تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرنوشت متفاوت قدوس و گوچی

سرنوشت متفاوت قدوس و گوچیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سامان قدوس، بازیکن جدید تیم ملی فوتبال ایران به دلیل تکمیل نشدن مراحل صدور گذرنامه ایرانی اش، نتوانست در دیدار ایران مقابل کره جنوبی نخستین بازی ملی خود را انجام دهد. 

اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد و سامان قدوس، سه بازیکن فعلی تیم ملی ایران هستند که  به ترتیب با وجود شانس بازی برای تیم های آلمان، هلند و سوئد پس از دعوت کارلوس کی روش ترجیح دادند پیراهن تیم ملی کشورمان را بپوشند.

دژاگه 10 اسفند 1390 نخستین بازی ملی اش را در جریان تساوی 2 بر 2 ایران مقابل قطر در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی 2014 انجام داد و هر 2 گل تیم ملی را به ثمر رساند.

گوچی هم 25 مهر 1391 برای نخستین بار در ترکیب تیم ملی مقابل همین تیم کره جنوبی به میدان رفت. شاگردان کی روش در آن بازی آخرین دیدار دور رفت مرحله نهایی مقدمانی جام جهانی برزیل در قاره آسیا را با تک گل جواد نکونام به سود خود پایان دادند. جالب اینجاست که مسعود شجاعی و کی روش در آن مسابقه از زمین اخراج شدند.

با این وجود قدوس برخلاف قوچان نژاد این شانس که نخستین بازی ملی اش را مقابل کره جنوبی انجام دهد، از دست داد.

انتهای پیام/

قدوس مقابل کره جنوبی بازی نمی کند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرنوشت متفاوت قدوس و گوچی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..