تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«حق‌بین» سرپرست دانشگاه علوم پزشكی خراسان شمالی شد

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر علی حق بین را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی، درمانی خراسان شمالی منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی حق بین

استادیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خراسان شمالی

با سلام؛

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب اين ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی، درمانی خراسان شمالی منصوب ميشويد.

از جنابعالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصي و كارشناسي اعضاي هيأت علمي و كاركنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفيت منابع بالقوه ساير بخش هاي حوزه مأموريت خود و در چهارچوب قوانین بالادستی به ویژه سیاستهای کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه های ارائه شده توسط اینجانب در صحن مجلس شورای اسلامی اقدامات زير را انجام دهيد:

1. تأمين، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ويژه محرومين و نيازمندان
2. عملياتي نمودن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم
3. ارتقاء برنامه هاي جاري حوزه هاي بهداشتي، درماني، آموزشي، پژوهشي، فرهنگي و دانشجويي
4. صيانت از منابع انساني، فيزيكي و مالي
5. توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموريت خود
6. توجه به امر اعتدال، توان مندي و شايسته سالاري در انتصابات و تكريم اعضاي هيأت علمي و كاركنان حوزه سلامت
اميد است با اتكال به خداوند متعال و در جهت خدمت به ملت شریف ایران با حضور مستمر در بین مردم و سفر به شهرستان ها به ویژه مناطق محروم، در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

انتهای پیام/

با حکم وزیر بهداشت، حق‌بین سرپرست دانشگاه علوم پزشكی خراسان شمالی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««حق‌بین» سرپرست دانشگاه علوم پزشكی خراسان شمالی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..