تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میرسلیم و قالیباف در مراسم برائت از مشرکین حج 96 +عکس

میرسلیم و قالیباف در مراسم برائت از مشرکین حج 96 +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حج تمتع سال 96 با همه کش و قوس های فراوان ، سرانجام با اعزام حدود 86 هزار ایرانی در حال برگزاری است و با شروع شدن مراسم حج تمتع ، حاجیان برای وقوف به صحرای عرفات رفته اند.

براساس  سنتی که امام راحل (ره) آن را احیا کرد، هر ساله درصبح روز عرفه مراسم برائت از مشرکین برگزار میشود که در این مراسم تصاویری از برخی از شخصیت های مشهور سیاسی نیز دیده شده است.

از جمله این شخصیت ها مصطفی میرسیلیم  عضو حزب موتله اسلامی و نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری  است که میتوانید او را در تصویر زیر مشاهده کنید.

مصطفی میرسلیم در مراسم برائت از مشرکین حج امسال +عکس

همچنین تصویر محمد باقر قالیباف که پس از پایان مسئولیتش در شهرداری تهران به سرعت خود را به مراسم حج رسانده است نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

مصطفی میرسلیم در مراسم برائت از مشرکین حج امسال +عکس

انتهای پیام/

انتشار تصویر مصطفی میرسلیم در حج 96



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میرسلیم و قالیباف در مراسم برائت از مشرکین حج 96 +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..