تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر رنگی دیده نشده از جنگ کره شمالی و آمریکا

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که بعد از آزمایش موشکی جدید کره شمالی و نقض حریم هوایی ژاپن، تنش ها در شبه جزیره کره بالا گرفته و جنگ لفظی آمریکا با کره شمالی به بالاترین حد خود رسیده است به تازگی تصاویر رنگی کمیابی از نخستین جنگ کره شمالی و آمریکا منتشر شده است.

این تصاویر سیاه سفید که به تصاویر رنگی تبدیل شده است جنگی را نشان می دهد که در 25 ژوئن سال 1950 میلادی به وقوع پیوست و تا تاریخ 27 ژوئیه سال 1953 و توافق آتش بس ادامه داشت. این جنگ به دلیل تقسیم کره بعد از جنگ جهانی دوم رخ داد.کره از سال 1905 در تصرف ژاپن قرار داشت و بعد از شکست ژاپن در جنگ جهانی دوم، نیروهای آمریکا وارد بخش جنوبی و نیروی های شوروی وارد بخش شمالی آن شدند و مدار 38 درجه که در واقع مرز بین دو کشور بود را تعیین کردند.

تلاش ها برای آشتی دو کره به جایی نرسید و حکومت های بر سر کار آمده در هر دو کشور مدعی کل شبه جزیره کره شدند. سرانجام در تاریخ 25 ژوئن سال 1950 با حمله مستقیم کره شمالی به کره جنوبی و گذشتن از مدار 38 درجه جنگ بین دو کشور در گرفت و شورای امنیت قطعنامه ای را در حمایت آمریکا از کره جنوبی به تصویب رساند.

در این جنگ حدود 5 میلیون نفر کشته شدند که بیشتر قربانیان کره ای بودند. همچنین حدود 40 هزار آمریکایی در این جنگ کشته و حدود 100 نفر دیگر زخمی شدند. این تصاویر رنگی زوایای دیگری از نخستین جنگ کره شمالی و آمریکا را نشان می دهد.

تصاویر رنگی دیده نشده از جنگ کره شمالی و آمریکا

تصاویر رنگی دیده نشده از جنگ کره شمالی و آمریکا تصاویر رنگی دیده نشده از جنگ کره شمالی و آمریکا تصاویر رنگی دیده نشده از جنگ کره شمالی و آمریکا تصاویر رنگی دیده نشده از جنگ کره شمالی و آمریکا تصاویر رنگی دیده نشده از جنگ کره شمالی و آمریکا تصاویر رنگی دیده نشده از جنگ کره شمالی و آمریکا تصاویر رنگی دیده نشده از جنگ کره شمالی و آمریکا

تصاویر رنگی دیده نشده از جنگ کره شمالی و آمریکا

تصاویر رنگی دیده نشده از جنگ کره شمالی و آمریکا تصاویر رنگی دیده نشده از جنگ کره شمالی و آمریکا تصاویر رنگی دیده نشده از جنگ کره شمالی و آمریکا تصاویر رنگی دیده نشده از جنگ کره شمالی و آمریکا  انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر رنگی دیده نشده از جنگ کره شمالی و آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..