تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آثار خوشنویسی علیرضا ایرانی به نمايش در می‌آيد

نمایشگاه آثار خوشنویسی علیرضا ایرانی در فرهنگسرای نیاورانبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران؛ نمایشگاه آثار خوشنویسی علیرضا ایرانی روز جمعه 10 شهریور ساعت 17 در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران افتتاح می شود.

علیرضا ایرانی، هنرمند خوشنویس در این نمایشگاه 40 اثر خوشنویسی خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‎دهد. ایرانی بیش از 45 سال است که در هنر خوشنویسی فعالیت می‎کند. وی تاکنون در نمایشگاه‎های متعدد گروهی شرکت داشته است. پس از نخستین نمایشگاه وی در سال 1373 این دومین نمایشگاه انفرادی او خواهد بود.

گفتنی است؛ نمایشگاه انفرادی آثار خوشنویسی علیرضا ایرانی روز جمعه 10 شهریور در گالری شماره 2 گشایش می‎یابد. این نمایشگاه تا روز 20 شهریور برقرار است. علاقه‌مندان جهت دیدار از این نمایشگاه می‎توانند در روز‎های عادی از ساعت 10 تا 21 و در روز‎های تعطیل از ساعت 14 تا 21 به گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

فرهنگسرای نياوران ميزبان نمايشگاه خوشنويسی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آثار خوشنویسی علیرضا ایرانی به نمايش در می‌آيد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..