تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرد دیوانه حین فرار از دست پلیس به ضرب گلوله کشته شد + فیلم

مرد دیوانه حین فرار از دست پلیس به ضرب گلوله کشته شد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باگاه خبرنگاران جوان، منبعی ناشناس که نخواست نامش فاش شود، درباره مردی  مشکوک در یکی از محله های پاریس  فرانسه به پلیس  گزارش داد.

طبق گزارش‌ ارائه‌شده، مرد از تعادل روانی برخوردار نبود و یک چاقو و مقداری مواد منفجره به همراه داشت.  پس از حضور سریع ماموران در محل، وی توسط آنها محاصره شد، اما  اخظار مکرر نیروهای پلیس به او بی‌نتیجه بود و  با عقب و جلو بردن ماشین سعی داشت از دست پلیس فرار کند.

پس از ضربه هایی که ماموران پلیس به شیشه های خودرو وارد آوردند، دقایقی بعد بالاخره موفق شد از مخمصه بگریزد اما درست در لحظه ای که تصور می‌کرد همه چیز تمام شده، با شلیک چند گلوله از سمت پلیس به شدت مجروح شد و باز با همان وضع به راه خود ادامه داد تا مدتی بعد، از شدت خونریزی جان باخت.

 انتهای پیام/

 تعقیب و گریز هیجان انگیز پلیس و مرد دیوانه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرد دیوانه حین فرار از دست پلیس به ضرب گلوله کشته شد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..