تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«یادم تو را فراموش» با صدای مازیار فلاحی به بازار آمد

«یادم تو را فراموش» با صدای مازیار فلاحی به بازار آمد

فرهنگ > موسیقی - تازه‌ترین آلبوم مازیار فلاحی، خواننده موسیقی پاپ پس از گذشت سه سال از انتشار آلبوم قبلی، در دسترس علاقه‌مندان به این نوع از موسیقی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «یادم تو را فراموش»، عنوان تازه‌ترین آلبوم مازیار فلاحی، خواننده پاپ است که بعد از گذشت سه سال از انتشار آلبوم‌ «ماه هفتم» توسط موسسه فرهنگی هنری آوای فروهر منتشر شد.

«استرس»، «دیوونه»، «عشق تو صدام»، «قسم»، «ممنونم»، «ای جونم»، «طهرون»، «دست بزن»، «دلم تنگته»، «ناردون»، «حواست به منه» و «یادم تو را فراموش» قطعاتی هستند که در این آلبوم شنیده می‌شوند.

امیر جمال‌فرد (میکس و مسترینگ)، مهدی اسفندیار (مدیر اجرایی)، امیر آقازاده (عکس و طراح گرافیک)، خشایار فلاحی (مدیرتولید و برنامه‌ریزی) و محمد و مجتبی حاتم‌پور (تهیه‌کنندگان)، عوامل اجرایی آلبوم «یادم تو را فراموش» هستند.

57242 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««یادم تو را فراموش» با صدای مازیار فلاحی به بازار آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..