تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بمباران کاروان داعش در مسیر القاع به دیرالزور سوریه

ساعت 24- ائتلاف بین المللی به رهبری ایالات متحده آمریکا امروز چهارشنبه از حمله چنگنده های این ائتلاف به کاروان تروریست های داعش خبر داد.

خبرگزاری فرانسه با اعلام این خبر به نقل از سخنگوی ائتلاف بین المللی گزارش داد: کاروان عناصر تروریستی داعش براساس توافق حزب الله با حکومت های لبنان و سوریه قصد داشتند با ترک منطقه القاع در لبنان به استان دیرالزور در سوریه بروند.

وی تصریح کرد: این بمباران پیشروی عناصر مسلح داعش را به طرف استان دیر الزور که بیشتر مناطق آن در کنترل این گروهک تروریستی قراردارد با مشکل مواجه کرد.

العالم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بمباران کاروان داعش در مسیر القاع به دیرالزور سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..