تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسن‌ترین زوج خوشبخت چینی را ببینید + عکس

مسن‌ترین زوج خوشبخت چینی را ببینید +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عشق میان چینی‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد و شعرا و ادبای این کشور بارها از عشق سخن گفته‌اند. داستان‌ عشق ژانگ شن به تسو یینگ یینگ، نیو لانگ و جی نئو، و  هزاران داستان و افسانه عاشقانه دیگر در میان چینی‌ها  همه نشان از آن دارد که عشق چقدر در این فرهنگ مهم است.

فرقی نمی‌کند که این عشق بین دو همدرس از دو خانواده که با هم دشمن هستند باشد یا میان یک الهه و یک انسان باشد یا میان دختری از یک قبیله ثروتمند و یک مجنون بیابانگرد؛ عشق همواره همان چیزی است که قلب‌های انسان‌ها را به هم نزدیک می‌کند و موجب وارستگی آنها می‌شود. داستان خانم "وو شیان" " و "شیانگ یونگ شان " هم همین‌طور است.

خانم «وو شیان» 100 ساله و آقای «شیانگ یونگ شان» 101 ساله مسن ترین زوج چینی لقب گرفته اند و  روی هم 201 سال سن دارند و همچنان به شادی در کنار هم زندگی می کنند.

در ادامه با ما همراه باشید تا تصویری از این زوج خوشبخت را مشاهده نمایید.

 مسن‌ترین زوج خوشبخت چینی را ببینید +عکس

انتهای پیام/

تصویری دیدنی از پیرترین زوج خوشبخت چینی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسن‌ترین زوج خوشبخت چینی را ببینید + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..