تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیشه‌ی عمر عربستان و استرالیا در دست ژاپن

۵۹۱۴۴۷

۱۲۰  بازدید

ژاپنی ها هر چند دو دیدار سخت پیش روی خود دارند اما می توانند سرنوشت خود را تعیین کنند.

ورزش سه: عربستان با نتیجه ای غیر منتظره برابر امارات شکست خورد تا حالا  ژاپن تکلیف تیم های صعود کننده از گروه دوم مسابقات جام جهانی را مشخص کند. سرنوشت عربستان برای صعود به جام جهانی حالا در اختیار این تیم نیست و سعودی ها باید در دیدار دشوار با ژاپن شانس های صعود خود را دنبال کنند.

استرالیا قهرمان جام ملت های 2015 نیز شانس خود برای صعود به جام جهانی را در دیدار روز پنجشنبه با ژاپن دنبال می کند. استرالیایی ها فرصت خوبی دارند تا در دیدار برابر ژاپن با کسب امتیاز در فاصله یک روز تا پایان مسابقات با اختلاف امتیاز بالاتر از عربستان قرار بگیرند و در روز پایانی نیز با امتیاز از دست دادن عربستان برابر ژاپن، صعود خود به جام جهانی را قطعی کنند.

ژاپنی های 17 امتیازی با دو دیداری که در دو روز پایانی برابر استرالیا و عربستان 16 امتیازی دارند، سرنوشت این گروه را مشخص می کنند و البته این شانس را دارند تا سرنوشت خود را نیز تعیین کنند. ژاپن در اولین دیدار برابر استرالیا در توکیو به میدان می رود و روز آخر در خاک عربستان باید دیدار سختی برابر عربستان زخم خورده برگزار کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیشه‌ی عمر عربستان و استرالیا در دست ژاپن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..