تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موفقیت مالی استارتاپی که پهپادخودپرواز می‌سازد

موفقیت مالی استارتاپی که پهپادخودپرواز می‌سازد

 

به گزارش خبرآنلاین، «آدام بِرای» مدیر اجرایی Skydio که قرار است پیشرفته ترین پهپاد جهان را بسازد، نیاز به 180 میلیون دلار سرمایه گذاری دارد که تاکنون توانسته 40 میلیون دلار جذب کند.

سه فارغ التحصیل ام آی تی در سال 2014 پهپاد مجهز به هوش مصنوعی فوق پیشرفته ساختند که نیاز به کنترلرهای موجود نداشته و خودپرواز محسوب می‌شود.

«آدام برای»  و «آبراهام باچراچ» (مدیر فنی) هر دو در پروژه وینگ گوگل نیز مشارکت داشتند.(پروژه وینگ قرار بود پهپاد دلیوری را توسعه دهد)

کمپانی Skydio تاکنون پهپاد خود را در معرض دید عموم نگذاشته است اما کسانی که پروژه را از نزدیک دیده‌اند می‌گویند پهپاد مذکور مجهز به دهها دوربین و یک سیستم اختصاصی کامپیوتری است که اشیاء را شناسایی کرده و از برخورد با آنها در کسری از میلیونوم ثانیه اجتناب می کند.

اگر کمپانی مذکور موفق به فروش محصولش شود، قطعا می‌تواند لایسنس ساخت را به دیگر سازندگان نیز ارائه کند.

بورد کامپیوتری با برنامه نویسی فوق پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی چیزی است که در محصول Skydio دیده می شود و سایرین همچنان نیازمند کنترل از راه دور و مدیریت بر پهپاد هستند.

اگر برنامه های تعریف شده طبق هدف جلو برود، اواخر امسال اولین پرواز رسمی انجام خواهد شد، هرچند ویدئویی پهپاد مذکور را بر بالای سر دوچرخه سواران نشان می دهد.{لینک}

البته رفتن فرانک دلائرت مدیر علمی و استفان مک کلور مدیر سخت افزار کمپانی به ساختمان شماره 8 فیس بوک ضربه بزرگی بود ولی همچنان به راه خود ادامه می دهد.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موفقیت مالی استارتاپی که پهپادخودپرواز می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..