تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری دیده نشده از پدر سردار سلیمانی

عکس دیده نشده از پدر حاج قاسم سلیمانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. او در طول جنگ هشت ساله ایران و عراق فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود. وی در ۴ بهمن ۱۳۸۹ درجهٔ سرلشکری دریافت کرد. رهبر معظم انقلاب، در تقدیر از عملکرد قاسم سلیمانی، از او به‌عنوان «شهید زنده» نام برده‌است.

سردار سلیمانی که از ابتدای ظهور داعش در منطقه به کمک مردم سوریه و عراق شتافته توانسته با طراحی پیچیده ترین عملیات های نظامی ضربه سهمگینی را بر پیکره این گروه تروریستی وارد نماید.

در زیر تصویری دیده نشده از پدر این سردار بزرگوار  و معاینه چشم او توسط دکتر هاشمی وزیر بهداشت را مشاهده می کنید. نکته جالب توجه در عکس خانه ساده پدر سردار سلیمانی می باشد.

 عکس دیده نشده از پدر حاج قاسم سلیمانی

انتهای پیام/

خانه ساده پدر سردار سلیمانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری دیده نشده از پدر سردار سلیمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..