تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیستمین ماهنامه «دانش بنیان» منتشر شد

به گزارش حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گزارشی از انتظارات شرکت‌های دانش بنیان از دولت دوازدهم، جذب سرمایه، موانع و راه حل های پیش روی استارتاپ ها و تاملاتی در باب تغییر فضای کار، از جمله مهمترین مطالبی است که در شماره جدید ماهنامه آموزشی، علمی، خبری، تحلیلی «دانش بنیان» منتشر شده است.

بیستمین شماره ماهنامه «دانش بنیان» به صاحب امتیازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیرمسوولی سورنا ستاری و سردبیری پرویز کرمی، ویژه مردادماه ۱۳۹۶ و در ۱۳۲ صفحه منتشر شده است.

انتهای پیام/

انتشار بیستمین ماهنامه «دانش بنیان»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیستمین ماهنامه «دانش بنیان» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..