تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب‌ترین رستوران دنیا که در آن با هیچکس حق حرف زدن ندارید+تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این رستوران زنجیره ای محبوب که در آن فقط غذای ملی رامن (یک نوع نودل) سرو می شود جایی است که باید در آن به تنهایی غذا بخورید و با هیچ کس هم حرف نزنید! در طراحی این رستوران دقت زیادی شده تا مطمئن شوند که هیچ کدام از مشتری ها با دیگران تعاملی ندارند! حتما می پرسید چرا؟ چون این رستوران مخصوص درون گراهاست!

رستورانی عجیب برای درون گراها+تصاویر

صاحب این رستوران وقتی یک دانش آموز دبیرستانی بود بعضی از دوستانش را می دید که در هنگام خوردن رامن جلوی دهانشان را می گرفتند. او دلیل این کار را از آن ها پرسید و فهمید که آن ها دوست ندارند وقتی در حال هورت کشیدن! رامن هستند دیگران به آن ها نگاه کنند برای همین هم معمولا برای خوردن این غذا به رستوران نمی روند. اینجا بود که ایده ی ساخت همچین رستورانی به ذهن این مرد رسید و تصمیم گرفت که رستورانی را درست کند که مردم در آن بدون اینکه دیده شوند و یا با دیگران حرف بزنند غذایشان را بخورند و بروند.

رستورانی عجیب برای درون گراها+تصاویر

کلا در ژاپن اگر برای خوردن رامن وارد رستوران های دیگر بشوید مشتری های زیادی را می بینید که در کنار کانتر ایستاده اند و منتظر غذایند و همه جا، صدای تلق تولوق کاسه ها و هورت کشیدن های نودل می آید! کسانی که به یک همچین محیطی عادت ندارند نمی توانند به خوبی از طعم خوشمزه ی رامن لذت ببرند. اما در «ایچیران» همه چیز فرق می کند! همین که وارد یکی از شعبه های این رستوران زنجیره ای در ژاپن، هنگ کنگ و یا آمریکا می شوید به جا دیدن کارکنان همیشگی رستوران ها یک سری سیستم های ماشین فروش می بینید که باید در آنجا نوع رامن و صندلی خودتان را انتخاب و پول را پرداخت کنید، در همین لحظه به شما یک بلیط داده می شود و می توانید بروید و بر روی صندلی خود بنشینید.

رستورانی عجیب برای درون گراها+تصاویر

در محوطه ی غذاخوری به جای میزهای باز با اتاقک هایی روبرو می شوید که با تخته های چوبی از یکدیگر جدا شده اند. پس اگر دوست داشتید در هنگام غذا خوردن به فرد کناریتون نگاه کنید می توانید گوشتان را به تخته های چوبی بچسبانید تا شاید صدای غذا خوردنش را بشنوید! وقتی به اتاقک مخصوص خودتان رسیدید پنجره ای در جلوی شما باز می شود و کارت سفارش را می گیرد لحظه ای بعد دو جفت دست، کاسه ی نودل را پیش رویتان می گذارد! پس تنها تعاملی که شما در این رستوران دارید دیدن دو جفت دست غریبه آن هم فقط برای لحظاتی است.

رستورانی عجیب برای درون گراها+تصاویر

بعد از اینکه غذایتان تمام شد اگر کاسه را برروی مستطیل روبروی خود قرا دهید یعنی یک کاسه ی دیگر هم رامن می خواهید اگر نه که می توانید بلند شوید و بدون اینکه با کسی خداحافظی کنید محل را ترک کنید. این رستوران زنجیره ای ۶۰ شعبه در ژاپن و هنگ کنگ دارد و از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب باز است و جدیدا هم یک شعبه در نیویورک زده است.

منبع:رکنا

انتهای پیام/

رستوران مخصوص درونگراها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب‌ترین رستوران دنیا که در آن با هیچکس حق حرف زدن ندارید+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..