تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت مادر شهید حججی از دوران کودکی فرزندش

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مادر شهید محسن حججی  با اشاره به دوران کودکی فرزندش اظهار داشت: محسن در کودکی بسیار آرام و متین و سر به‌راه بود و روی مسائل اعتقادی تاکید خاصی داشت و ایمانش را حفظ می‌کرد. تمام فرزندان من و اقوام به خاطر شرایط یکسان با ایمان و مومن بودند اما اخلاصی که محسن داشت او را از دیگران متمایز می‌کرد.

وی پیرامون نحوه تربیت فرزندانش گفت: شب‌های جمعه همراه پدرش به هیئت می‌رفت و خودش پیگیر مراسم‌های دعا بود.

مادر شهید محسن حججی با اشاره به دوران نوجوانی شهید حججی تصریح کرد: به سن نوجوانی که رسید به عضویت در یک موسسه فرهنگی در آمد و در آنجا مداحی می‌کرد، یک گروه سرود هم تشکیل داده بود و با اعضای آن تمرین می‌کرد. پسر من بسیار به اسلام و ائمه اطهار (ع) مقید بود و همیشه دوست داشت در راه اسلام خدمت‌رسانی کند برای همین شهادتی اینگونه برای او رقم خورد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

همیشه دوست داشت در راه اسلام خدمت‌رسانی کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت مادر شهید حججی از دوران کودکی فرزندش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..