تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات مدیر فروش یک کتابفروشی از اجرای طرح تابستانه کتاب

 طرح تابستانه کتاب نقش مهمی آشنایی کتابفروشان با مخاطبان کتاب داردبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی خانه کتاب،زهرا فرزانه، مسئول فروش کتاب، کتابفروشی «کتاب پارک» با بیان اینکه کتابفروشی ما تازه راه اندازی شده است، گفت: اجرای طرح تابستانه کتاب نقش مهمی در معرفی و آشنایی ما به مخاطبان کتاب داشت. از طریق این طرح با مخاطبانمان ارتباط برقرار کردیم و تلاش می کنیم این ارتباط حفظ شود.

فرزانه ادامه داد: برای اجرای هرچه بهتر این طرح باید همه دست اندرکاران نشر دست به دست هم دهند تا شاهد هرچه بهتر برگزار شدن این طرح های فصلی باشیم؛ چرا که این طرح نه فقط به نفع مردم و کتابفروشان بلکه به نفع تمام حلقه های نشر از جمله ناشر، توزیع کننده، نویسنده، مترجم و... است و اشکال در کار هر کدام از این حلقه اجرای طرح را با مشکل مواجه می کند.

وی افزود: ناشران باید اطلاعات کتاب های خود از جمله قیمت کتاب را در سایت به روز کنند تا کتابفروشی ها هنگام استفاده از طرح تابستانه کتاب بدون هیچ دلهره ای به ثبت فروش کتاب بپردازند و با دوگانگی قیمت رو به رو نشوند تا مخاطبان هم به کتابفروشی ها اعتماد کنند و ارتباطتشان با آنها قطع نشود.

مسئول فروش کتاب، «کتاب پارک» به نقش موثر کتابفروشی ها در آشنا کردن مرد با طرح تابستانه کتاب اشاره کرد و گفت: کتابفروشی ها باید به مشتری های خود به طور کامل طرح را توضیح دهند تا آن گروهی که از نحوه اجرای این طرح ها مطلع نیستند در جریان قرار بگیرند.

وی نقش تبلیغات محیطی برای آشنایی مردم با اجرای طرح تابستانه کتاب را مهم دانست و گفت: در سطح شهر باید بنرهای متعددی در میادین اصلی شهر نصب شود تا گستره وسیعی از مردم در جریان این طرح قرار بگیرند.

فرزانه گفت: بهتر است زمان اجرای طرح تابستانه کتاب در تهران همانند شهرستان ها به مدت سی روز باشد تا در این فاصله زمانی تعداد بیشتری از مردم از اجرای طرح باخبر شوند و بتوانند کتاب بخرند.

طرح «تابستانه کتاب» با شعار «این چنین دوست کتاب است از او دست مدار» از پانزدهم مردادماه آغاز شده است. از بین 811 کتابفروشی فعال در طرح، 617 کتابفروشی از مراکز استان‌ها و 194 کتابفروشی از شهرستان‌ها عضو طرح شده‌اند. علاقه‌مندان و خریداران کتاب در شهرستان ها می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح تا 13 شهریور ماه از تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف ۱۰۰ هزار تومان استفاده کنند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات مدیر فروش یک کتابفروشی از اجرای طرح تابستانه کتاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..