تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۹ شهریورماه؛ زمان آغاز سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان

آغاز سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان از ۱۹ شهریوربه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فضل الله ایرجی کجوری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در تشریح جزئیات جشنواره سراسری قرآن و عترت گفت: برگزیدگان مرحله سراسری جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در نهایت به مرحله ملی که شامل برگزیدگان جشنواره های دانشگاه‌های وزارت بهداشت، آزاد اسلامی، پیام نور، فنی و حرفه‌ای، فرهنگیان و غیره هستند، راه می‌یابند.

وی افزود: در واقع این جشنواره شامل بخش‌های آوایی، معارفی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری و در مجموع در ۶ بخش و ۳۵ رشت است که در این مرحله بیش از یک هزار اثر از همه دانشگاه‌های دولتی و موسسات غیرانتفاعی شرکت کرده اند.

ارسال 667 اثر به بزرگترین جشنواره دینی و مذهبی دانشجویان کشور

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در ادامه در خصوص تعداد آثار در حوزه های مختلف جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان، ادامه داد: تعداد آثاری که در مرحله سراسری مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته ۶۷۷ اثر و به تفکیک در بخش آوایی ۳۰۶ اثر، بخش ادبی ۱۱۰ اثر، بخش هنری ۱۵۱، بخش پژوهشی ۶۰، بخش فناوری ۵۰ اثر بوده است.

 ایرجی کجوری تصریح کرد: ۱۷۸ نفر از دانشجویان بخش آوایی در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل و حفظ قرآن کریم، ۱۴۹ نفر نیز در بخش معارفی جشنواره بایکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم بیان کرد: این جشنواره بزرگترین جشنواره دینی و مذهبی دانشجویان کشور است که با هدف ترویج و حمایت از فعالیت های دینی و قرآنی دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم یادآور شد: این مرحله از جشنواره ۱۹ تا ۲۲ شهریور ماه جاری برگزار می شود که در آن بیش از ۴۰۰ نفر از برگزیدگان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۹ شهریورماه؛ زمان آغاز سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..