تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقاشی های فوق العاده زیبا با استفاده از مداد گرافیتی!

نقاشی های فوق العاده زیبا , باتوجه به نتیجه فوق العاده کار او و اینکه در سال تن‌ها می‌تواند ۴ تا ۸ طرح تولید کند، شاهکاریش در میان مجموعه داران بسیار منحصربفرد هستند.

نقاشی های فوق العاده زیبا

نقاشی های فوق العاده زیبا , «جونو درای» تن‌ها ۲۸ سال دارد و هرگز به کلاس‌های هنری نرفته است، اما استعداد باورنکردنی او به او اجازه می‌دهد این نقاشی‌ها با کیفیت عکس را تن‌ها با استفاده از مداد گرافیتی ایجاد کند. این هنرمند جوان آفریقای جنوبی جزء معدود افراد جهان است که این مهارت فوق العاده را با مداد ساده به نمایش بگذارد.

او بیشتر زمان خود را صرف نقاشی‌های بزرگ مقیاس خود می‌کند و معمولا تکمیل هر اثر ۲ تا ۳ ماه کار سخت می‌خواهد، اما یک بار ۵ ماه طول کشید که یکی از سخت‌ترین نقاشی هایش را تکمیل کند.

نقاشی های فوق العاده زیبا نقاشی های فوق العاده

باتوجه به نتیجه فوق العاده کار او و اینکه در سال تن‌ها می‌تواند ۴ تا ۸ طرح تولید کند، شاهکاریش در میان مجموعه داران بسیار منحصربفرد هستند. جونو از هر چیزی در اطرافش الهام می‌گیرد و متخصص هایپررئالیسم و سورئالیسم است و گاهی این دو را در آثارش ترکیب می‌کند. برخی از آثار بی نظیر این هنرمند خودآموخته را در این مطلب مشاهده می‌کنید.

نقاشی های فوق العاده زیبا

نقاشی فوق العاده

نقاشی های فوق العاده زیبا

نقاشی فوق العاده

نقاشی های فوق العاده زیبا

نقاشی فوق العاده

نقاشی های فوق العاده زیبا

نقاشی فوق العاده

برترین ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقاشی های فوق العاده زیبا با استفاده از مداد گرافیتی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..